طراحی فروشگاه اینترنتی جعبه توکلی

جالب است بدانید که شرکت جعبه توکلی در سال 1391 تنها با یک محصول فعالیت خودش را آغاز کرد و اکنون پس از گذشت چند سال در زمینه لوازم جانبی ساعت با بیش از 300 محصول ایرانی و خارجی در حال فعالیت است.

طراحی سایت شرکت توکلی ابتدا با استفاده از وردپرس انجام شده بود که تداخل های پیاپی پلاگین های وردپرس، موجب نارضایتی این مجموعه از عملکرد سایت شده بود که سرانجام در سال 1398 طراحی فروشگاه اینترنتی این شرکت با استفاده از کدنویسی به وبنوتک واگذار گردید.

.

طراحی فروشگاه اینترنتی شرکت توکلی
تکنولوژی
تکنولوژی

ASP.NET

پلتفرم
پلتفرم

وب سایت

دسته بندی
دسته بندی

فروشگاه اینترنتی

تحویل
تحویل

سال 1398

درج چندین قیمت

بزرگترین چالش ما در طراحی سایت توکلی

بزرگترین چالشی که برای طراحی فروشگاه اینترنتی شرکت توکلی با آن مواجه بودیم، متفاوت بودن قیمت یک محصول برای کاربران عادی، همکاران، شعبه ها و نمایندگان فروش بود. برای رفع این چالش سطوح مختلفی را برای کاربران در نظر گرفتیم تا زمان معرفی محصول در وب سایت، قیمت محصول برای هر سطح به صورت جداگانه تعریف شوند.

از آن به بعد به عنوان مثال اگر یک کاربر در سیستم به عنوان همکار تعریف شود، پس از ورود به وب سایت شناسایی شده و قیمت هر کدام از محصولات را بر اساس قیمت همکار مشاهده و خریداری می کند.

در طراحی فروشگاه اینترنتی توکلی چگونه کاربران را به خرید تشویق کردیم؟

از آنجایی که تعداد فروشگاه های اینترنتی حتی در زمینه فروش ملزومات ساعت زیاد شده اند، به منظور تشویق کاربران به خرید، از علم Gamification در طراحی فروشگاه اینترنتی این شرکت استفاده کردیم.

به این معنی که با هر فعالیت کاربر در سایت، مبلغ مشخصی در کیف پول وی شارژ شده که در خریدهای بعدی می تواند از آن استفاده کند.

علاوه بر شارژ کیف پول، کدهای تخفیف را نیز در طراحی فروشگاه اینترنتی توکلی پیاده سازی کردیم تا در مناسبت های مختلف تخفیف های متعددی به صورت درصدی یا ریالی به کاربران اختصاص یابد. نکته مهم در پیاده سازی کدهای تخفیف این بود که این کدها باید به تعداد محدود و در بازه های زمانی تعریف شده قابل استفاده باشند و علاوه بر آن این امکان وجود داشته باشد که برخی از کدها بر اساس میزان خرید کاربر فعال یا غیر فعال شوند.

بازی سازی برای تشویق کاربر به خرید

یکی از امکاناتی که در طراحی فروشگاه های اینترنتی پرکالا لازم است در نظر گرفته شود، امکان فیلتر کردن محصولات بر اساس آیتم های متعدد است. شاید این قابلیت در فروشگاه هایی که تعداد محصولات آنها زیر 50 عدد است آنچنان کارایی نداشته باشد اما در فروشگاه های پر کالا، پیاده سازی این قابلیت در یافتن کالای مورد نیاز کاربر بسیار کمک می کند.

برخی از شرکت های طراحی سایت شیراز از عمد این امکان را در نظر نمی گیرند تا کاربر مجبور باشد برای یافتن کالای مورد نظر مدت زمان بیشتری را در سایت به جستجو بپردازد. از نظر ما این کار اشتباه بزرگی است چرا که مدت زمان حضور کاربر در طراحی فروشگاه اینترنتی، تنها یکی از فاکتورهایی است که گوگل برای رتبه دادن به سایت ها به آن توجه می کند. در صورتی که فاکتورهای بسیار مهم دیگری هم وجود دارند مانند محتوا.

امکان فیلتر کردن محصولات
امتیازدهی به محصولات

ایجاد حس اعتماد در کاربران فروشگاه اینترنتی جهت تشویق به خرید

یکی از دلایل اصلی راه اندازی فروشگاه اینترنتی، افزایش فروش است که مسلما این عامل در فروشگاه اینترنتی توکلی نیز صادق بود. از آنجایی که لازمه هر خرید اینترنتی اعتماد است، بخش های مختلفی را برای ایجاد حس اعتماد در کاربران در نظر گرفتیم. رتبه بندی محصولات، امکان پرسش و پاسخ در مورد هر کدام از محصولات قبل از خرید و همچنین امکان درج دیدگاه برای محصولات فقط و فقط به منظور ایجاد حس اعتماد در کاربر، پیاده سازی شده اند.

ناگفته نماند که تمام نظرات، پرسش و پاسخ ها و دیدگاه ها پس از تایید مدیر بر روی سایت فروشگاهی قرار می گیرند. علاوه بر آن در طراحی فروشگاه اینترنتی جعبه توکلی امکان فعال یا غیر فعال کردن هر کدام از این بخش ها برای مدیر سایت در نظر گرفته شده است.

امکاناتی که در طراحی فروشگاه اینترنتی جعبه توکلی پیاده سازی شده اند
  • ظاهر سایت دلخواه
  • تعریف نامحدود محصولات
  • جستجو و فیلتر کردن محصولات
  • روش های گوناگون ارسال کالا
  • شیوه های مختلف پرداخت مبلغ سفارش
  • عضویت کاربران
  • ثبت نام از طریق موبایل و کد فعالسازی
  • انواع سناریو های تخفیف و فروش
  • ارائه گزارش های گوناگون فروش
  • پیاده سازی سیستم همکاری در فروش
  • اطلاع از موجود شدن کالاها
  • امکان ایجاد تنوع قیمت برای یک محصول
  • رتبه بندی محصولات
  • متصل به پنل پیامک
  • پنل مدیریت پیشرفته و رسپانسیو
  • تعریف کارمندان با سطوح دسترسی
  • طراحی صفحات رایج مانند تماس با ما و ...
  • وبلاگ و مقالات
  • پرسش و پاسخ و ثبت دیدگاه
  • پروفایل کاربری پیشرفته و رسپانسیو
  • تعریف دسته بندی محصولات در لایه های نامحدود
  • افزودن محصولات به علاقمندی
  • امکان مقایسه محصولات
  • تعریف کاربران به عنوان همکار، نماینده و شعبه
  • اتصال به درگاه های بانکی
  • امکان پرینت فاکتور
  • پشتیبانی و چت آنلاین
  • عضویت در خبرنامه
  • معرفی شبکه های اجتماعی
  • تعریف برند محصول
  • واکنشگرا (رسپانسیو)
  • افزایش سرعت و کشینگ
  • بهینه سازی تصاویر
  • امکان درج ویدئو محصول
  • رعایت تمام فاکتورهای سئو

درخواست مشاوره رایگان طراحی فروشگاه اینترنتی

اگر می خواهید برای کسب و کار خود یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید، حتما پیش از هر گونه اقدام درخواست مشاوره رایگان را ثبت کنید. کارشناسان ما خیلی زود با شما تماس خواهند گرفت.

آدرس ایمیل
info[at]webnotech.ir
شماره موبایل
0917 245 9451
0919 655 8015
شماره دفتر
071 32 36 2833