شمای کلی پروژه رافیکس

طراحی وب سایت و اپلیکیشن استارتاپ رافیکس

رافیکس پل ارتباطی میان متخصصان ارائه دهنده خدمات کامپیوتری و مردم است. رافیکس استارتاپی تازه کار، اما پر سرعت است. سرعت رشد این استارتاپ بسیار خوب است و به دلیل ناب بودن زمینه و بازار این استارتاپ فضای زیادی برای فعالیت این شرکت فراهم است.

شما می توانید خدمت مورد نظر خود را انتخاب کنید و از میان افرادی که آمادگی خود را برای ارائه آن خدمت اعلام می کنند یکی را انتخاب کنید. هر متخصص و استادی در این مجموعه امتیازات خود را دارد و کاربر می تواند با در نظر گرفتن امتیازات و قیمت پیشنهادی خدمت اقدام به انتخابی هوشمندانه کند. ضمناً استفاده کننده از خدمت می تواند نظر خود را در مورد خدمت ارائه شده ثبت کند تا کاربران بعدی انتخابی هوشمندانه تر داشته باشند.

این استارتاپ در سال 1397 فعالیت خود را در شهر اصفهان آغاز کرد.

  • تکنولوژی

    ASP.Net

  • ساخته شده در قالب

    وب سایت و اپلیکیشن

  • مکان فعالیت

    ایران، اصفهان

  • دسته بندی

    استارتاپ خدماتی

بزرگترین چالشی که در این پروژه با آن مواجه بودیم، روند ثبت سفارش خدمات بود که باید به ساده ترین شکل ممکن پیاده سازی می شد; در حالی که این فرایند شامل مراحل متعددی بود و اطلاعات دقیقی را باید از کاربر دریافت می کردیم، اطلاعاتی از قبیل خدمات مورد نیاز، مشخصات فردی، آدرس، موقعیت روی نقشه، ساعت مراجعه سرویس کار و ...

صفحه ثبت سفارش خدمات را به نحوی طراحی کردم که تنها در یک صفحه کاربر بتواند تمام اطلاعات لازم را وارد کند. این در حالی است که سایر استارتاپ های مشابه که این اطلاعات را در چندین صفحه از کاربر دریافت می کنند.

در نهایت به جهت دسترس پذیر بودن فرایند ثبت سفارش، یک دکمه متمایز را به نحوی در تمام صفحات پروژه قرار دادیم تا کاربران از تمام قسمت های وب سایت به این فرایند دسترسی داشته باشند.

ثبت سفارش سریع خدمات

از آنجایی که برخورداری از اپلیکیشن در روند پیشرفت هر استارتاپ بسیار موثر است، دو اپلیکیشن برای این استارتاپ طراحی و پیاده سازی کردیم. یک اپلیکیشن برای کاربران و یک اپلیکیشن برای استادکاران. برای دانلود اپلیکیشن ها یک صفحه فرود یا همان Landing Page در وب سایت قرار دادیم تا کاربران به راحتی بتوانند اپلیکیشن ها را دانلود کنند.

متاسفانه بر اساس تحقیقاتی که از جانب این شرکت بعمل آمد متوجه شدیم که تعداد محدودی از کاربران همچنان شیوه های سنتی را به شیوه های نوین ترجیح میدهند و این یعنی از دست دادن تعدادی از مشتریان در این پروژه.

به جهت جلوگیری از این ضرر احتمالی یک باکس حاوی اطلاعات تماس سریع را در دسترس کاربران قرار دادیم تا در صورت تمایل با شرکت تماس گرفته و به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنند.

برای کاربرانی که در وب سایت به دنبال یک خدمات خاص می گردند، در صفحه اصلی یک نوار جست و جو به صورت Auto Suggest تعبیه کردیم که با تایپ یک حرف یا یک کلمه، خدمات مورد نظر به صورت هوشمند به کاربر پیشنهاد داده شوند.

محیط اپلیکیشن رافیکس
اپلیکیشن رافیکس

امکاناتی که در اپلیکیشن استادکاران برای هر استادکار در نظر گرفتیم عبارتند از:

  • مشاهده جدیدترین سفارش های ثبت شده در سیستم
  • ثبت پیشنهاد قیمت به سفارش ها
  • مشاهده سفارش هایی که استادکار جهت انجام سرویس انتخاب شده است به همراه اطلاعات لازم مانند (آدرس، موقعیت روی نقشه، ساعت مراجعه و ...)
  • مشاهده صورت حساب به همراه امکان درخواست تسویه حساب
  • نظرسنجی در مورد هر استادکار
  • مشاهده و تکمیل اطلاعات پروفایل کاربری
  • معرفی دانستنی های علمی در رابطه با کامپیوتر و شبکه
  • و غیره

شما هم میخواین بهترین وب سایت و اپلیکیشن سرویس دهی آنلاین رو داشته باشین؟ پس بیا صحبت کنیم !!