وبلاگ، صفحه ۳ از ۸

پوش کمپین چیست؟

پوش کمپین چیست؟

یکی از روشهای بازاریابی پوش کمپین میباشد که با هدف قرار دادن قشر وسیعی از مخاطبان سرعت رشد و توسعه‌ی کسب‌وکار چند برابرمیشود.

  • ۱۲۷
  • ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
اطلاعاتی پیرامون تقویم بازاریابی محتوا

اطلاعاتی پیرامون تقویم بازاریابی محتوا

به ابزاری که برای برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی به‌هنگام و بهینه‌ی استراتژی محتوا استفاده میشود،تقویم بازاریابی محتوا میگویند. استفاده از یک برنامه‌ی مبتنی بر تقویم برای محتوا، اطلاعات و دیدگاه‌های لازم در مورد نحوه‌ی قالب‌بندی محتوا را در یک بازه‌ی مشخص زمانی در اختیار شما قرار می‌دهد. از این تقویم می‌ت

  • ۱۳۴
  • ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
معرفی برترین ابزارهای بازاریابی خبرنامه‌ای

معرفی برترین ابزارهای بازاریابی خبرنامه‌ای

برای بازاریابی خبرنامه‌ای از جمله دریافت ایمیل کاربران، طراحی ایمیل خبرنامه، زمان‌بندی ارسال ،ابزارهای آنلاین متنوعی وجود دارند .

  • ۱۲۷
  • ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
راهکارهای کاربردی جذب مشترک خبرنامه

راهکارهای کاربردی جذب مشترک خبرنامه

قدم اصلی در جذب هرچه بیشتر مخاطب خبرنامه،ارائه‌ی ارزش میباشد. البته انواع ارزش را می‌توان با انواع روش‌ها به کاربران عرضه کرد که در ادامه با تعدادی از آن‌ها آشنا می‌شویم.

  • ۱۲۹
  • ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
بازاریابی خبرنامه ای چیست؟

بازاریابی خبرنامه ای چیست؟

یک روش موثر که باعث جذب کاربران جدید درکسب و کار میشود و آنها را به مشتری تبدیل میکند بازاریابی با استفاده از خبر نامه میباشد.

  • ۱۷۲
  • ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
هفت اشتباهی که در بازاریابی باید از آن اجتناب کرد

هفت اشتباهی که در بازاریابی باید از آن اجتناب کرد

به سادگی میتوان در بازاریابی از بسیاری از اشتباهات دوری کرد .اگر از اشتباهات کوچک در بازاریابی اجتناب کنیم در وقت وهزینه های بازاریابی صرفه جویی میشود

  • ۱۷۴
  • ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
قیف فروش چیست و چه اهمیتی دارد؟

قیف فروش چیست و چه اهمیتی دارد؟

قیف فروش مسیر ایده آلی را که شما دوست دارید کاربران سایت برای تبدیل شدن به خریدار طی کنند را نشان میدهد.

  • ۱۲۰
  • ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
سریعترین روش‌ها برای پیداکردن رتبه سایت در گوگل

سریعترین روش‌ها برای پیداکردن رتبه سایت در گوگل

با بالا رفتن رتبه سایت در گوگل هم میزان ترافیک سایت بالا میرود و هم فروش کالا و خدمات سایت زیاد می‌شود.سریعترین ابزار برای پیدا کردن رتبه سایت در گوگل استفاده از ابزارهای جانبی مرورگرها میباشد.

  • ۱۴۴
  • ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
چه عناصری در طراحی صفحه اصلی سایت ضروری می باشند؟

چه عناصری در طراحی صفحه اصلی سایت ضروری می باشند؟

در راه اندازی فروشگاه اولین چیزی که باعث جذب مخاطب میشود ویترین فروشگاه میباشد. صفحه اصلی وبسایت هم مانند ویترین فروشگاه ‌ میتواند مخاطب را به ماندن در وب سایت ترغیب کند.

  • ۱۲۶
  • ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
چرا نباید از وردپرس استفاده کرد؟

چرا نباید از وردپرس استفاده کرد؟

وردپرس یک نرم افزار رایگان میباشد که برای ایجاد وبلاگ طراحی شد و امروزه برای توسعه وب سایت ها به کار گرفته می شود. بیش از 50 میلیون وب سایت رای طراحی سایت از این پلتفرم استفاده می کنند و حدود 5% از 10000 وب سایت برتر در دنیا نیز برای طراحی سایت خود این پلت فرم را انتخاب کرده اند.

  • ۱۳۴
  • ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
راههای موثر بالا بردن نرخ کلیک

راههای موثر بالا بردن نرخ کلیک

کلمه Click-Through Rate درفارسی به معنای نرخ کلیک میباشد که مخفف آن CTR میباشد

  • ۲۱۴
  • ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
نکاتی که فروش سایت را بالا میبرد

نکاتی که فروش سایت را بالا میبرد

مهمترین دلیل طراحی سایت برای هر مدیر سایتی تبدیل بازدید کننده به مشتری است.در دنیای وب، Lead به معنای مخاطب وفادار است. اگر سایت شما مخاطب بالا و فروش و یا نرخ تبدیل کمی دارد باید به دنبال دلیل آن باشید.

  • ۲۰۱
  • ۱۳۹۷/۰۷/۰۸