آموزش بازاریابی اینترنتی

استراتژی فروشگاه‌های فیزیکی که باعث رونق فروشگاه‌های مجازی میشود

استراتژی فروشگاه‌های فیزیکی که باعث رونق فروشگاه‌های مجازی میشود

با اینکه تجارت الکترونیک رونق گرفته است اما هنوز فروشگاه‌های فیزیکی مشغول به فعالیت هستند و میتوان استراتژی‌هایشان را روی فروشگاه‌های آنلاین اعمال کرد.

  • ۲۱
  • ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
 افزایش فالوردر شبکه‌های اجتماعی

افزایش فالوردر شبکه‌های اجتماعی

تاثیرگذارترین قدم در بهبود فعالیت‌های بازاریابی دیجیتال شرکت‌ها،افزایش فالوردر شبکه‌های اجتماعی و جلب توجه کاربران این رسانه‌ها میباشد.

  • ۲۱
  • ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
کسب و کار اینترنتی چیست؟

کسب و کار اینترنتی چیست؟

به هر نوع فعالیت تجاری که بصورت آنلاین و در بستر اینترنت انجام می گردد، کسب و کار اینترنتی یا همان تجارت الکترونیکی میگویند.

  • ۵۶
  • ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
بازاریابی ویروسی چیست؟

بازاریابی ویروسی چیست؟

امروزه ‌بازاریابی ویروسی گزینه‌ای ایده‌آل برای استراتژی تبلیغاتی استارتاپ‌ها و شرکت‌ نوپا میباشد چون مزایای زیادی همچون هزینه‌ی کم‌تر و تاثیر‌گذاری بیش‌تر را دارد.

  • ۵۵
  • ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
پوش کمپین چیست؟

پوش کمپین چیست؟

یکی از روشهای بازاریابی پوش کمپین میباشد که با هدف قرار دادن قشر وسیعی از مخاطبان سرعت رشد و توسعه‌ی کسب‌وکار چند برابرمیشود.

  • ۵۱
  • ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
اطلاعاتی پیرامون تقویم بازاریابی محتوا

اطلاعاتی پیرامون تقویم بازاریابی محتوا

به ابزاری که برای برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی به‌هنگام و بهینه‌ی استراتژی محتوا استفاده میشود،تقویم بازاریابی محتوا میگویند. استفاده از یک برنامه‌ی مبتنی بر تقویم برای محتوا، اطلاعات و دیدگاه‌های لازم در مورد نحوه‌ی قالب‌بندی محتوا را در یک بازه‌ی مشخص زمانی در اختیار شما قرار می‌دهد. از این تقویم می‌ت

  • ۵۳
  • ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
معرفی برترین ابزارهای بازاریابی خبرنامه‌ای

معرفی برترین ابزارهای بازاریابی خبرنامه‌ای

برای بازاریابی خبرنامه‌ای از جمله دریافت ایمیل کاربران، طراحی ایمیل خبرنامه، زمان‌بندی ارسال ،ابزارهای آنلاین متنوعی وجود دارند .

  • ۵۰
  • ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
بازاریابی خبرنامه ای چیست؟

بازاریابی خبرنامه ای چیست؟

یک روش موثر که باعث جذب کاربران جدید درکسب و کار میشود و آنها را به مشتری تبدیل میکند بازاریابی با استفاده از خبر نامه میباشد.

  • ۶۷
  • ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
هفت اشتباهی که در بازاریابی باید از آن اجتناب کرد

هفت اشتباهی که در بازاریابی باید از آن اجتناب کرد

به سادگی میتوان در بازاریابی از بسیاری از اشتباهات دوری کرد .اگر از اشتباهات کوچک در بازاریابی اجتناب کنیم در وقت وهزینه های بازاریابی صرفه جویی میشود

  • ۸۰
  • ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
قیف فروش چیست و چه اهمیتی دارد؟

قیف فروش چیست و چه اهمیتی دارد؟

قیف فروش مسیر ایده آلی را که شما دوست دارید کاربران سایت برای تبدیل شدن به خریدار طی کنند را نشان میدهد.

  • ۵۳
  • ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
اهمیت چهار معیار در ایمیل مارکتینگ

اهمیت چهار معیار در ایمیل مارکتینگ

بر اساس تحقیقاتی که در سال 2015 انجام شد مشخص شد که سرمایه گذاری در ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی بیشترین نرخ بازگشت سرمایه (ROI) را دارد.

  • ۱۵۸
  • ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
چگونه می توان از وبسایت کسب درآمد داشت

چگونه می توان از وبسایت کسب درآمد داشت

شما می توانید از طریق محتوا و بدون داشتن کالا در سایتتان درآمد داشته باشید. اولین گام این است که برای محتوای خود مخاطب جذب کنید مانند نیاز تجارت به مشتری نیاز دارد. به همین دلیل شبکه های تلویزیونی در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند

  • ۱۳۶
  • ۱۳۹۷/۰۵/۲۸