نقش طراحی در موفقیت کسب و کار

یکی از پایه های اصلی المانها در هر کسب و کاری طراحی میباشد که در موفقیت یا شکست در رسیدن به هدف نقشی اساسی دارد.

طراحی، نمادشناسی و ظاهرنقشی اساسی ای در تاسیس و توسعه‌ی کسب‌وکار و مخصوصا برندسازی برای آن دارد. در این میان شرکت‌های موفق با زبان طراحی منحصر به‌فرد، زمانی مقتضی را به طراحی و شکل‌دهی المان‌های اصلی خود مانند نام و لوگو اختصاص می‌دهند.برای موفقیت یک شرکت نوپا ،برنامه‌ریزی‌های بازاریابی و طرح کسب‌وکار سهم دارند البته تمام این قسمتها باید در کنار هم باشند.

بر اساس تحقیقات محققان دانشگاه علم و فناوری میزوری تنها دو دهم ثانیه طول می‌کشد تا کاربر نگاهی کلی به وبسایت شرکتی داشته و جذب آن شود.این زمان در اپلیکشین، تبلیغات بنری دیجیتال و تبلیغات فیزیکی نیزهمین اندازه است. بخش مهمی از تصمیمات یک کارآفرین باید سرمایه‌گذاری روی طراحی باشد چون زمان کمی برای تاثیرگذاری روی مخاطبان دارد.

پس از جلب توجه اولیه،نقش محتوا و ترتیب قرارگیری اطلاعات مورد نیاز مشتری اهمیت دارد. اگر کاربرهنگام ورود به وبسایت،جذب طراحی آن شود اما نتواند سریع به اطلاعات مورد نیاز خود دست یابد از وبسایت شما نا امید میشود و به دنبال شرکت دیگری میرود که اطلاعات مورد نیازش را پیدا کند. 
نکته:بالا بودن آمار مشاهده ی صفحه‌ی پرسش و پاسخ نشان میدهد که اطلاعات اولیه وبسایت کامل نمیباشد. 

طراحی یکی از سرمایه‌گذاری‌هایی است که با برنامه‌ریزی صحیح قطعا بازگشت موفقی خواهد داشت.با جذاب بودن ویترین فروشگاه،خریداران بیشتری به فروشگاه می آیند و درنتیجه فروش نیز بیشتر میشود.آنچه که باعث موفقیت شما میشود،طراحی، عملکرد و طراحی محصول نهایی میباشد. 

برای جذب مخاطب در وبسایت یا تبلیغات تنها دو دهم ثانیه زمان دارید

اگر هدف از طراحی مشخص شود بهتر میتوان این سه مورد را در استراتژی کار به کار گرفت.یک طراحی خوب، داستانی عالی برای مخاطب تعریف می‌کند.برند شما با این داستان منسجم میشود و نوآوری نیز به وجود می آید.مرحله‌ی دوم همکاری میان اعضای شرکت میباشد. قطعا همه‌ی افراد حاضر در سازمان از اهمیت طراحی آگاه نبوده و به آموزش نیاز دارند. مرحله‌ی بعد، فراهم کردن ابزار و اطلاعات لازم برای تیم طراحی میباشد.

اصلی‌ترین بخش‌ها در طراحی برند:

لوگو:از خصوصیات یک لوگوی عالی ،وقار، سادگی، شفافیت و ماندگاری میباشد.بی کیفیت بودن لوگوباعث میشود برند نیز بیکیفیت شود.

رنگ: برای برند خود یک ترکیب یا پالت رنگ  انتخاب کنید. رنگ‌هایی که انرژی، محصول و برند شرکت شما را به خوبی نشان دهد. اگر لوگوی شما خوب باشد و ترکیب رنگ عالی ای داشته باشد  موفقیت شما تا حد زیادی تضمین میشود.

گرافیک: اگر در طراحی وبسایت از المان‌های گرافیکی جذاب استفاده کنید نفوذ شما در ذهن مخاطبان بهتر میشود.


۲۷
۱۳۹۷/۰۸/۲۲

پربازدید ترین پست های نکته های مرتبط با گرافیک وب سایت

پیش بینی های جدید روند طراحی وب سایت در سال 2017

پیش بینی های جدید روند طراحی وب سایت در سال ۲۰۱۷

تاثیر رنگ ها در موفقیت وب سایت

تاثیر رنگ ها در موفقیت وب سایت

مراقب نمایش آیتم ها به صورت افقی یا Swipe، در نسخه دسکتاپ وب سایت خود باشید

مراقب نمایش آیتم ها به صورت افقی یا Swipe، در نسخه دسکتاپ وب سایت خود باشید

ایجاد اسکرول های طولانی در طراحی وب سایت

ایجاد اسکرول های طولانی در طراحی وب سایت

    موارد مهم هنگام انتخاب رنگ  کمپین بازاریابی

موارد مهم هنگام انتخاب رنگ کمپین بازاریابی

چگونه میتوان با بودجه کم برای کارآفرینان نوپا برند ساخت؟

چگونه میتوان با بودجه کم برای کارآفرینان نوپا برند ساخت؟