تاثیر بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو در افزایش فروش

بهینه سازی وب سایت در شیراز برای موتورهای جستجو پیچیدگی های خاص خود را دارد و بسیاری از افراد در همان مراحل اولیه دچار مشکل می شوند.
 


شناخت مشتریان

باید بازار هدف و محصولات ارائه شده در کسب و کار  شما واضح باشد تا مشتریانی را جذب کنید که مناسب کسب و کارتان باشند و همچنین در تبدیل ترافیک به مشتریان هم دچار مشکل نمیشوید.
استراتژی بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو باید بر پایه یک تصویر واضح از مشتریان ایده آل شما و این که چه کاری میتوانید برای آنها انجام دهید، باشد.

 

منظم بودن صفحات وب سایت شما

در هر صفحه ای از هر کلمه کلیدی استفاده نکنید. صفحه خاصی برای هر کلمه کلیدی خود بسازید. یعنی صفحه خاص برای هر یک از خدمات و محصولاتی که عرضه می کنید بسازید و از تنظیم بودن صفحات خود مطمئن باشید به این معنی که تمامی مؤلفه های صفحات اعم از عنوان، URL، محتوا و . . . با کلمات کلیدی شما متناسب بوده و بازتابی از آن ها باشد.

 

ممکن است جستجوی وب سایت شما در موتورهای جستجو آن طور که باید به نظر نرسد.

امکان دارد اصطلاحاتی در کسب و کار شما  وجود داشته باشد که شما با آنها کاملاً آشنایی دارید و از روی تخصص خود از آن ها استفاده می کنید. اما ممکن است چشم انداز وب سایت شما آن عبارات را به خوبی انتقال ندهد و همچنین همه افراد از این عبارات آگاهی نداشته باشند.

 

موتورهای جستجو  یکی از اساسی ترین مسائل در بهینه سازی وب سایت

برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان وب سایت از طریق موتورهای جستجو باید از محبوبترین و رایج ترین کلمات کلیدی مرتبط با محصولات و خدمات خود استفاده کنید . به کلماتی که از زبان مشتریان تان در رابطه با کار خود می شنوید دقت کنید و آنها را در کلمات کلیدی استفاده کنید.در بهینه سازی وب سایت ها  کلمات کلیدی بسیار اهمیت دارند و نقش کلیدی دارند.

 

کیفیت، نه کمیت

فقط به خاطر مقدار ترافیک دریافتی نیست که وب سایت را بهینه سازی میکنید، بلکه بخاطر کیفیت آن است. برای آنکه کسب و کاری بسیار با دوام تر داشته باشید باید به ترافیک مشتریان مورد هدف خود اهمیت دهید و  تمرکزخود را روی آن قرار دهید و عبارات کلیدی بلند را هم در نظر داشته باشید. امکان دارد که تعداد کم و سطح پایینی از ترافیک را به وب سایت شما روانه سازد اما این ترافیک خاص سایت و زمینه کاری شما میباشد و تمرکز آن بر روی نوع کسب و کار شما است.

 

صفحات مرتبط با جستجو

همیشه بهترین جایی که بازدیدکنندگان بتوانند از آنجا وارد وب سایت شوند صفحه اصلی سایت نیست. برای آنکه دریابید که مشتریان شما به صفحه مناسب با جستجویشان وارد می شوند یا نه می توانید از گزارش های تحلیلی گوگل استفاده کنید. اگر نه باید به فکر بهینه سازی مجدد وب سایت خود باشید.


۳۹
۱۳۹۷/۰۱/۲۶

سایر پست های طراحی وب سایت در شیراز

چرا طراحان وب سایت اغلب باید با مشتریان خود در تکاپو باشند؟

چرا طراحان وب سایت اغلب باید با مشتریان خود در تکاپو باشند؟

بایدها و نبایدها در ترکیب محتوا و گرافیک طراحی سایت

بایدها و نبایدها در ترکیب محتوا و گرافیک طراحی سایت

 نکات قابل توجه در طراحی لوگوی سایت

نکات قابل توجه در طراحی لوگوی سایت

راهکارهای  ارتقاء رتبه بندی در نتایج جستجوی گوگل

راهکارهای ارتقاء رتبه بندی در نتایج جستجوی گوگل

 عوامل موثر در رتبه بندی وبسایت در موتورهای جستجو

 عوامل موثر در رتبه بندی وبسایت در موتورهای جستجو

دلایلی که نشان میدهد وب سایت شما نیاز به طراحی مجدد (ریدیزاین) دارد

دلایلی که نشان میدهد وب سایت شما نیاز به طراحی مجدد (ریدیزاین) دارد

نکات قابل توجه در طراحی وب سایت رستوران

نکات قابل توجه در طراحی وب سایت رستوران

7 عامل موثر در موفقیت وب سایت

۷ عامل موثر در موفقیت وب سایت

طراحی وب سایت برای کسب و کارهای کوچک در شیراز

طراحی وب سایت برای کسب و کارهای کوچک در شیراز

تغییرات طراحی سایت در سال 2018

تغییرات طراحی سایت در سال ۲۰۱۸