استفاده از وب سایت های ویدئویی برای بهبود بازاریابی اینترنتی

امروزه ویدئو ها میتوانند نقش زیادی در بازاریابی هر نوع محصول داشته باشند. بازاریابی اینترنتی از طریق ویدئو ها پیشرفت بسیار زیادی پیدا کرده است.

 شخصیت دادن به ویدئو ها

شخصیت دادن به ویدئو یکی از مهم ترین نکات در بازاریابی اینترنتی از طریق ویدئو میباشد. زیرا بازدیدکنندگان با ویدئوی خسته کننده  جذب شما نمیشوند ویدئویی بسیازید که جذاب و خیره کننده باشد و از ذوق و استعداد خود استفاده کنید .

 

تلاش مداوم

شاید با یک ویدئو تبلیغاتی بتوانید چند هزار یا چند میلیون بازدید کننده داشته باشید. اما بایک ویدئو به تنهایی نمیتوانید جذب مشتری داشته باشید. در ابتدا باید  ویدئو های مرتبط با برند خود را به صورت مداوم و مستمر در سایتی مثل YouTube یا Aparat بگذارید تا دیگران اطلاعات برند شما را ببینند و متوجه شوند در چه زمینه ای میباشد. ارتباط با مردم اصلی مهم و حیاتی  در بازاریابی اینترنتی است.

با قرار دادن  ویدئو های خود به صورت سریع و مداوم دیگران به دنبال بقیه ویدئو های شما می آیند .

 

مرتبط بودن ویدئو با برند

محتوای ویدئو های خود  را بسیار با دقت انتخاب کنید. بعد از اینکه از با ارزش بودن اطلاعات داخل ویدئو مطمئن شدید آن را منتشر کنید.  مردم ویدئو های بی ارزش را دنبال نمیکنند. باید ویدئو های شما با برند شما مرتبط باشد به طوری که اگر ویدئوی شما را پسندیدند بر روی برند شما کلیک کنند.

 

الهام گیری

 برای دیدن موفق ترین ویدئو ها زمانی را در نظر بگیرید. اگر فعالیت آنلاین دیگر برند ها را مشاهده کنید از رقیبان خود آگاهی پیدا میکنید.  گاهی اوقات برای الهام گرفتن باید  بازخورد  مشتریانتان را دریافت کنید و آن ها را در کانال های ویدئویی خود شرکت دهید و مخاطبان خود را تجزیه و تحلیل کنید.

با خواندن کامنت ها متوجه میشوید که دیگران راجع به ویدئو های شما چه نظری دارند. کامنت ها ممکن است خوب یا بد باشد. اما به شما دید کلی از نحوه بازخورد کاربران با ویدئو ها را می دهد.

 

به سرانجام رساندن

شما می توانید برای رسیدن به اهدافتان از یک آژانس بازاریابی اینترنتی کمک بگیرید. آنها به عنوان افرادی حرفه ای بهتر می دانند که چه طور پیغام شما را به تعداد افراد بیشتری برسانند و از چه راهکار هایی برای بهتر نمایش دادن ویدئو های شما استفاده کنند به طوری که سرگرم کننده و جذاب باشند.


۳۳۲
۱۳۹۷/۰۱/۲۲

پربازدید ترین پست های آموزش بازاریابی اینترنتی

اهمیت چهار معیار در ایمیل مارکتینگ

اهمیت چهار معیار در ایمیل مارکتینگ

چگونه می توان از وبسایت کسب درآمد داشت

چگونه می توان از وبسایت کسب درآمد داشت

هفت اشتباهی که در بازاریابی باید از آن اجتناب کرد

هفت اشتباهی که در بازاریابی باید از آن اجتناب کرد

بازاریابی خبرنامه ای چیست؟

بازاریابی خبرنامه ای چیست؟

کسب و کار اینترنتی چیست؟

کسب و کار اینترنتی چیست؟

بازاریابی ویروسی چیست؟

بازاریابی ویروسی چیست؟

قیف فروش چیست و چه اهمیتی دارد؟

قیف فروش چیست و چه اهمیتی دارد؟

اطلاعاتی پیرامون تقویم بازاریابی محتوا

اطلاعاتی پیرامون تقویم بازاریابی محتوا

معرفی برترین ابزارهای بازاریابی خبرنامه‌ای

معرفی برترین ابزارهای بازاریابی خبرنامه‌ای

پوش کمپین چیست؟

پوش کمپین چیست؟

استراتژی فروشگاه‌های فیزیکی که باعث رونق فروشگاه‌های مجازی میشود

استراتژی فروشگاه‌های فیزیکی که باعث رونق فروشگاه‌های مجازی میشود

 افزایش فالوردر شبکه‌های اجتماعی

افزایش فالوردر شبکه‌های اجتماعی