چه کنیم تا تعداد مخاطبین وب سایتمان افزایش یابند؟

افزایش تعداد مخاطبین وب سایت کار آسانی نیست. به نظر شما بهترین راه حل چیست؟ مطالب موجود در این مقاله به شما کمک می کند تا با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن تعداد مخاطبین وب سایت خود را افزایش دهید

استفاده از تصویر محصولات 

استفاده از تصویر محصولات

یکی از بهترین راهکارهای افزایش تعداد مخاطبین وب سایت، استفاده از تصاویر است. بازدید کنندگان تمایل دارند پیش از خرید محصول، آن را به دقت بررسی کنند. بنابراین سعی کنید از تصاویر با کیفیت استفاده کنید. حالت ایده آل این است که از زوایای مختلف محصول، تصویر تهیه کنید و در وب سایت خود قرار دهید.

 

تهیه توضیحات مناسب برای هر محصول

بهتر است علاوه بر تصویر، اندک توضیحاتی را برای هر محصول قرار دهید تا بازدید کنندگان درک بهتری از محصول شما بدست آورند. اما سعی کنید توضیحات شما حتی المقدور مختصر و مفید باشد و از گزافه گویی خود داری کنید. 
حتی بهتر است  توصیه های شخصی خود را در به توضیحات اضافه کنید.

 

استفاده از ویدئو برای توضیح عملکرد محصولات به منظور افزایش میزان مخاطبین وب سایت

در زمینه افزایش تعداد بازدید کنندگان، استفاده از ویدئو نسبت به تصاویر تاثیر بهتری دارد چرا که احساس واقعی از محصول به مخاطب منتقل می شود. 

 

هزینه ارسال سفارش را از وب سایت خود حذف کنید

هزینه ارسال سفارش را از وب سایت خود حذف کنید

بسیاری از از فروشگاه های آنلاین، محصولات خود را به صورت رایگان ارسال می کنند تا بتوانند تعداد مشتریان وب سایت خود را افزایش دهند. در مطالعه های اخیر مشخص شد 93 درصد از بازدید کنندگان با مشاهده گزینه  "ارسال رایگان" تصمیم به خرید گرفته اند.
به عنوان مثال تعداد بازدید کنندگان وب سایت  2BIGFEET بعد از قرار دادن گزینه "ارسال رایگان" تا 50 درصد افزایش یافت. در این وب سایت یک ویدئو وجود دارد که شمار را با استراتژی "ارسال رایگان" سفارش ها در تجارت های آنلاین آشنا می کند. 
شما نباید در این زمینه، به منفعت خود فکر کنید.

 

طراحی بخش تخفیف های ویژه در وب سایت

طراحی بخش تخفیف های ویژه در وب سایت

مردم عادت دارند در خرید های خود به دنبال کد های تخفیف باشند و ظاهرا این عادت هیچ گاه به پایان نمی رسد. بنابراین، توصیه می شود در وب سایت خود، بخشی را برای معرفی تخفیف های ویژه تعبیه کنید.

 

مجهز کردن وب سایت به سبد خرید

باید مطمعن شوید که وب سایت شما پیش از نهایی کردن خرید، اطلاعات خرید مشتریان را با استفاده از کوکی  به خاطر می سپارد و به آن ها اجازه می دهد چندین محصول را به سبد خرید خود اضافه و نهایتا تنها یک بار فرم ارسال سفارش را تکمیل کنند. 
همچنین اگر وب سایت شما فرم جستجوی بزرگی دارد، سعی کنید با استفاده از کوکی آخرین آیتم های جستجو شده را ذخیره کنید تا در مراجعه های بعدی از همان اطلاعات ذخیره شده در جستجو استفاده شود تا کاربر مجبور نباشد فرم جستجو را از ابتدا پر کند و یا در حالت بهتر می توانید آخرین آیتم های جستجو شده را به کاربر نمایش دهید.

 

در دسترس قرار دادن اطلاعات تماس و حتی امکان چت آنلاین

در دسترس قرار دادن اطلاعات تماس و حتی امکان چت آنلاین

این امر برای برندهای نا شناس بسیار موثر است و حس اعتماد بیشتری را در ذهن بازدید کننده ایجاد می کند، چراکه مطمعن می شوند در صورت بروز هر گونه مشکل می توانند با شما تماس برقرار کنند.

 

باید به مشتریان وب سایت خود نشانه هایی از میزان پیشرفت آن ها در وب سایت ارائه دهید

کاربر باید بداند از زمان انتخاب محصول تا خرید نهایی چه تعداد مراحل را باید طی کند. بهتر است در کنار پروسه ای که توسط کاربر در حال انجام است، لیستی از مراحل آینده را نیز نشان دهید. 

 

پاسخ دادن به سوالات کاربران

لیستی از سوالاتی که به طور متداول پرسیده می شود را در وب سایت خود قرار دهید و برای هر یک، جواب هایی را ارائه دهید.

 

موارد اضافی را از تمام فرم های وب سایت حذف کنید

اکثر مردم فرم های وب سایت هایی که آیتم های زیادی را پر نمی کنند. از این رو، سعی کنید تا جایی که امکان دارد فیلد های غیر ضروری را از فرم های وب سایت خود حذف کنید. به عنوان مثال در فرم ثبت نام سعی کنید با حداقل فیلدهای ممکن مانند نام، ایمیل و شماره موبایل ثبت نام را انجام دهید. 

 

مقدمه چینی برای ثبت نام کاربر در وب سایت

نباید برای خرید از وب سایت، کاربران را مجبور به ثبت نام کنید. شما می تواند برای کسانی که اولین بار از وب سایت شما خرید می کنند، یک اکانت ایجاد کنید و اطلاعات آن اکانت را برای کاربر ایمیل کنید. 

 

استفاده از نظرات مشتریان وب سایت در مورد محصولات

تحقیقات نشان می دهند 40 درصد از خریداران آنلاین بدون این که نظرات مشتریانی که قبلا از محصولات وب سایت استفاده کرده اند را نخوانند، تصمیم به خرید نمی گیرند. بنابراین حتما در صفحه جزئیات محصول امکان ثبت نظر در مورد محصول را فراهم کنید. 

 

ضمانت بازگشت هزینه در صورت عدم رضایت مشتریان 

بهتر است برای مشتریان وب سایت خود گزینه بازپرداخت هزینه محصول خریداری شده را قرار دهید تا مشتریان با اطمینان بیشتری از وب سایت شما خرید کنند. به عنوان مثال عبارت ضمانت 7 روزه بازگشت هزینه کالا را بارها در وب سایت های بزرگ نظیر دی جی کالا، مشاهده کرده اید. 

 

هرگز اجرای تست وب سایت خود را پشت گوش نیندازید

اجرای تست روی وب سایت به شما کمک می کند تا مشکلات  موجود در تجربه کاربری را بیابید و به راحتی آن ها را رفع کنید. به یاد داشته باشید که تست بخش های مختلف وب سایت را حتی زمانی که به میزان مشتریان دلخواه تان رسیدید، متوقف نکنید، زیرا روز به روز خواسته های مشتریان هر وب سایت تغییر می کند و شما باید هماهنگ با این موارد پیش روید.


۴۳۴
۱۳۹۵/۱۱/۱۱

پربازدید ترین پست های آموزش مراقبت و نگهداری از وب سایت

جلب نظر و ترغیب مشتریان توسط موارد بصری در طراحی وب سایت

جلب نظر و ترغیب مشتریان توسط موارد بصری در طراحی وب سایت

نرخ پرش چیست؟ و چه عواملی باعث می شوند کاربران وب سایت شما را ببندند؟

نرخ پرش چیست؟ و چه عواملی باعث می شوند کاربران وب سایت شما را ببندند؟

حضور بهتر در شبکه های اجتماعی

حضور بهتر در شبکه های اجتماعی

در وب سایت خود مرتکب این 9 اشتباه نشوید

در وب سایت خود مرتکب این ۹ اشتباه نشوید

راهکارهای  ارتقاء رتبه بندی در نتایج جستجوی گوگل

راهکارهای ارتقاء رتبه بندی در نتایج جستجوی گوگل

 نکات قابل توجه در طراحی لوگوی سایت

نکات قابل توجه در طراحی لوگوی سایت

روش های افزایش رتبه وب سایت در الکسا

روش های افزایش رتبه وب سایت در الکسا

آیا وب سایت شما به گونه ای است که باعث خروج مشتریان تان می شود؟ 

آیا وب سایت شما به گونه ای است که باعث خروج مشتریان تان می شود؟ 

 عوامل موثر در رتبه بندی وبسایت در موتورهای جستجو

 عوامل موثر در رتبه بندی وبسایت در موتورهای جستجو

پنج توصیه برای برخورداری از یک وب سایت موفق در سال جدید میلادی

پنج توصیه برای برخورداری از یک وب سایت موفق در سال جدید میلادی

نکات قابل توجه در طراحی وب سایت رستوران

نکات قابل توجه در طراحی وب سایت رستوران

چرا طراحان وب سایت اغلب باید با مشتریان خود در تکاپو باشند؟

چرا طراحان وب سایت اغلب باید با مشتریان خود در تکاپو باشند؟

دلایلی که نشان میدهد وب سایت شما نیاز به طراحی مجدد (ریدیزاین) دارد

دلایلی که نشان میدهد وب سایت شما نیاز به طراحی مجدد (ریدیزاین) دارد

10نکته برای جلوگيري از اشتباهات معمول در بهینه سازی وبسایت

۱۰نکته برای جلوگيري از اشتباهات معمول در بهینه سازی وبسایت

روش های بالا بردن سرعت وب سایت

روش های بالا بردن سرعت وب سایت

تاثیر  بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو در افزایش فروش

تاثیر بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو در افزایش فروش

طراحی وب سایت برای کسب و کارهای کوچک

طراحی وب سایت برای کسب و کارهای کوچک

تایید رتبه وب سایت در موتورهای جستجو

تایید رتبه وب سایت در موتورهای جستجو

بایدها و نبایدها در ترکیب محتوا و گرافیک طراحی سایت

بایدها و نبایدها در ترکیب محتوا و گرافیک طراحی سایت

موفقيت وب سايت چه برنامه ریزی هایی  نیاز دارد؟

موفقيت وب سايت چه برنامه ریزی هایی نیاز دارد؟