چگونه می توان از وبسایت کسب درآمد داشت

شما می توانید از طریق محتوا و بدون داشتن کالا در سایتتان درآمد داشته باشید. اولین گام این است که برای محتوای خود مخاطب جذب کنید مانند نیاز تجارت به مشتری نیاز دارد. به همین دلیل شبکه های تلویزیونی در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند

فعالیت در شبکه های اجتماعی می تواند کاربرانی در رنج سنی 18 تا 49 سال را جذب کند. اساس جذب مخاطب باید بر اساس نیاز مخاطبان به نوع محتوا باشد نه سن مخاطبان.
یا امکان دارد شما کاربران خود را بر اساس زندگی در یک موقعیت جغرافیایی خاص جذب نمایید. در هر صورت شما باید نوع محتوای خود را باید براساس مخاطب نهایی که می خواهید جذب نمایید  مشخص وتهیه نمایید.

همکاری با کسب و کارهایی که در ارتباط با محتوای شما کالا تولید می کنند میتواند برای  شما کسب درآمد  کند .اگر شما ماهانه مخاطبین زیادی داشته باشید میتوانید از طریق محتوا کسب درآمد کنید.

 

سه راه برای کسب درآمد آنلاین از وب سایت

1-  تبلیغات
دریافت تبلیغات یکی از معمولی ترین روش ها  برای کسب درآمد از متن دیجیتال میباشد.میتوان تبلیغات متنی و تصویری را در حاشیه سایت قرار داد یا هنگام پخش ویدئوها در وب سایت خود بخشی از ویدئو  تبلیغی باشد.

به خاطر داشته باشید که با قراردادن تبلیغی که با نیاز مخاطبان هم سو نباشد شما درآمدی  کسب نمیکنید تبلیغاتی درآمد زا میباشد که برای کاربران ارزشمند باشد.اگر بین تجارت خود و شرکت تبلیغ دهنده و مخاطبان سایت تعادل برقرار کنید میتوانید بیشترین سود را از تبلیغاتکسب نمایید. 
برای انجام اینکار شما باید روش های تبلیغاتی را انتخاب کنید  که بیشترین مخاطب را جذب کرده و تجربه کاربری مثبتی را نیز برای کاربران رقم بزند برای مثال: تبلیغ در یک ویدئو بسیار بیشتر از تبلیغات در حاشیه سایت مخاطب را جذب می کند. زیرا که کاربران با مشاهده مداوم تبلیغات در حاشیه سایت ها بسادگی آنها را نادیده می گیرند.  

اما داشتن تبلیغات ویدئویی موثر تنها با تولید محتوای با کیفیت امکان دارد.

2- تبلیغات همسان Native Advertisements
استفاده از تبلیغات همسان نسبت به بنر ها و ویدئو های تبلیغاتی مزاحمت کمتری برای بینندگان سایت بوجود می آورد.برای آنکه بینندگان متوجه محتوای تبلیغاتی،تبلیغات شوند باید نشان تبلیغاتی داشته باشند.تبلیغات همسان باید با نیاز مخاطب هم راستا باشد. هدف تبلیغات همسان تبلیغ برای فروش بیشتر محصول نمیباشد بلکه برای آگاهی از یک برند از آن استفاده میشود.خوانندگان سایتهای مختلفی علاقه به خواندن تبلیغات همسان دارند  برای همین سایت های مختلفی از تبلیغات همسان استقبال می کنند.

تبلیغات همسان برای آنکه به مخاطب خود اطلاع بدهند که محتوا تبلیغاتی است  میتواند از هشتگ " # تبلیغاتی"  استفاده کنند. این تبلیغات باید هم برای مخاطب و هم برای تبلیغ کننده سودمند باشد.و درنهایت این سودمندی به سود سایت شما نیز میباشد.

در سایتهای ایرانی هم استفاده از تبلیغات همسان بسیار متداول شده است بسیاری از سایتها در بخش انتهایی مقالات خود مطالب مشابهی را به شما پیشنهاد می کنند که لینک آن مربوط به سایتهای دیگر میباشد.

3- مشارکت در محتوا
زمانی که یکی از شرکای تجاری بخشی از محتوای سایت شریک دیگر را به خود اختصاص دهد یک تبلیغ انجام میشود.شباهت های مشارکت در محتوا و تبلیغ بومی بسیار زیاد است.تبلیغی که شرکت ها  می خواهند که تبلیغات آنها را در سایت خودتان بنویسید برای آنکه هماهنگی با محتوای شما و تبلیغات وجود داشته باشد را مشارکت در محتوا میگویند.مانند تصاویر و ویدئو های تبلیغاتی فراوانی که توسط افراد معروف در اینستاگرام تولید میشوند. 


سه پیشنهاد برای کسب درآمد از محتوا:

تبلیغات: در این روش شما میتوانید از سایت های تبلیغ کننده با قرار دادن تبلیغات متنی، تصویری و ویدئویی در سایت خود  هزینه بگیرید.
تبلیغات اسپانسر ها: در این روش تبلیغات پخش شده در سایت شما آرم تبلیغاتی دارند  وشما همچنان از تبلیغ کنندگان هزینه دریافت می کنید.ولی محتوای این تبلیغات ارتباط زیادی با محتوای سایت شما دارد.
همکاری در تولید محتوا: تولید محتوای تبلیغاتی در این روش به عهده شما میباشد و شما متن تبلیغاتی رابر اساس نوع محتوای سایتتان برای تبلیغ دهندگان آماده میکنید.
نگذارید تبلیغات مزاحمتی برای مخاطبان شما بوجود آورند چون تا زمانی که مخاطب نداشته باشید هیچ سایتی مایل به تبلیغ کردن در سایت شما نمیباشد.


۱۳۶
۱۳۹۷/۰۵/۲۸

پربازدید ترین پست های آموزش بازاریابی اینترنتی

استفاده از وب سایت های ویدئویی برای بهبود بازاریابی اینترنتی

استفاده از وب سایت های ویدئویی برای بهبود بازاریابی اینترنتی

اهمیت چهار معیار در ایمیل مارکتینگ

اهمیت چهار معیار در ایمیل مارکتینگ

هفت اشتباهی که در بازاریابی باید از آن اجتناب کرد

هفت اشتباهی که در بازاریابی باید از آن اجتناب کرد

بازاریابی خبرنامه ای چیست؟

بازاریابی خبرنامه ای چیست؟

کسب و کار اینترنتی چیست؟

کسب و کار اینترنتی چیست؟

بازاریابی ویروسی چیست؟

بازاریابی ویروسی چیست؟

اطلاعاتی پیرامون تقویم بازاریابی محتوا

اطلاعاتی پیرامون تقویم بازاریابی محتوا

قیف فروش چیست و چه اهمیتی دارد؟

قیف فروش چیست و چه اهمیتی دارد؟

پوش کمپین چیست؟

پوش کمپین چیست؟

معرفی برترین ابزارهای بازاریابی خبرنامه‌ای

معرفی برترین ابزارهای بازاریابی خبرنامه‌ای

 افزایش فالوردر شبکه‌های اجتماعی

افزایش فالوردر شبکه‌های اجتماعی

استراتژی فروشگاه‌های فیزیکی که باعث رونق فروشگاه‌های مجازی میشود

استراتژی فروشگاه‌های فیزیکی که باعث رونق فروشگاه‌های مجازی میشود