پوش کمپین چیست؟

یکی از روشهای بازاریابی پوش کمپین میباشد که با هدف قرار دادن قشر وسیعی از مخاطبان سرعت رشد و توسعه‌ی کسب‌وکار چند برابرمیشود.

برخی از کسب و کارها به خاطر ماهیتشان همیشه باید در برنامه تبلیغاتیشان از کمپین‌های بازاریابی آنلاین استفاده کنند بیشتر آنها برای برطرف کردن نیازهای فعلی بازار روی کمپین‌های جستجوی شبکه سرمایه گذاری میکنند به به این مدل کمپین‌های بازاریابی پول کمپین (pull campaign) میگویند.نقطه مقابل این روش پوش کمپین (push campaign)میباشد که در آن محصول یا خدماتی تبلیغ میگردد که هدفش نیازهای اولیه‌ی مخاطب نمیباشد.

مزایای استفاده از پوش کمپین:

۱- استفاده از مزایای بازاریابی گوگل

مفهوم مخاطبان داخلی در گوگل برای ارتباط با مصرف‌کنندگانی است که در موتور جستجوی گوگل محصولی را جستجو یا مقایسه می‌کنند و همچنین برای کاربران سایت یوتیوب. گوگل مجموعه‌ی گسترده‌ای از مخاطبان داخلی بازار دارد که فعالیت آنلاین& رفتار احتمالی آن‌ها را در آینده پیش‌بینی می‌کند. به‌عنوان مثال کاربرانی که چندین بار از سایت‌های خرید و فروش ماشین بازدید می‌کنند احتمال دارد در آینده ماشین بخرند.مخاطبان داخلی بازار گوگل در بهبود عملکرد یک کسب‌وکار نقش کمک کننده ای دارند به همین علت ابزار بسیار قدرتمندی هستند .استفاده از بنرهای تبلیغاتی با رنگ و طراحی مرتبط با صفحه‌ی فرود، برای بالا بردن نرخ تبدیل اقدام به عمل و محتوای مناسب از جمله اقداماتی هستند که هنگام استفاده از مخاطبان داخلی بازار عملکرد بازاریابی را بهبود می‌بخشند.

۲- درج بنرهای تبلیغاتی در وب‌سایت‌ها مرتبط

بیش از دو میلیون وب‌سایت هر ماه برای درج آگهی تبلیغاتی خود در شبکه‌ی جستجوی گوگل درخواست می‌دهند. این یعنی اینکه کسب‌وکارها می‌توانند با شناسایی شرکت‌های مرتبط با محصول یا خدمات خود،آگهی تبلیغاتی خود را در آن درج کنند. با تبلیغات کلیکی  به ازای هر کلیک میتوان مبلغ کمی دریافت کرد و ترافیک ورودی به سایت را بسیار افزایش داد به همین علت این تبلیغات در سرتاسر اینترنت رواج پیدا کحرده است.گاهی اوقات سایت‌های پرطرفدار محل کوچکی را به بنرهای تبلیغاتی اختصاص می‌دهند معمولا هزینه اجاره این بنرها پایین‌تر میباشد.

۳- ساختن کمپین‌های مشابه در گوگل

با نگاه کردن به لیست مخاطبان فعلی و شناسایی کاربران جدید میتوان ساخت کمپینهای تبلیغاتی را شروع کرد. به‌عنوان مثال اگر یک کسب‌وکار لیستی از کاربرانی داشته باشد که وارد وب‌سایت شده‌اند، گوگل با به کارگیری فاکتورهایی مانند رفتار آنلاین کاربران فعلی لیست، کاربرانی با رفتار مشابه را شناسایی می‌کند. کاربران مشابه اگر توسط محتوای مناسب هدف قرار بگیرند& ابزار قدرتمندی خواهند بود. علاوه‌براین فراموش نکنید که برای مخاطبان مشابه باید اهداف مشابه در نظر گرفته شود. در غیر این صورت کمپین بازاریابی شکست خواهد خورد.

۴- استفاده از خدمات فیسبوک

فیسبوک نیز مانند گوگل برای معرفی مخاطبان مشابه به کسب‌وکارها خدماتی را عرضه می‌کند.فیسبوک اطلاعاتی پیرامون محصولات، استفاده از کارت‌های اعتباری، مراجع خرید، نیازهای فعلی را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد. شبکه‌ی اجتماعی فیسبوک اطلاعات بسیار ارزشمندی برای رشد و توسعه در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد اما شخصی میتواند از این اطلاعات استفاده کند که در استفاده از پلت‌فرم حرفه‌ای باشد.
 


۵۱
۱۳۹۷/۰۸/۱۰

پربازدید ترین پست های آموزش بازاریابی اینترنتی

استفاده از وب سایت های ویدئویی برای بهبود بازاریابی اینترنتی

استفاده از وب سایت های ویدئویی برای بهبود بازاریابی اینترنتی

اهمیت چهار معیار در ایمیل مارکتینگ

اهمیت چهار معیار در ایمیل مارکتینگ

چگونه می توان از وبسایت کسب درآمد داشت

چگونه می توان از وبسایت کسب درآمد داشت

هفت اشتباهی که در بازاریابی باید از آن اجتناب کرد

هفت اشتباهی که در بازاریابی باید از آن اجتناب کرد

بازاریابی خبرنامه ای چیست؟

بازاریابی خبرنامه ای چیست؟

کسب و کار اینترنتی چیست؟

کسب و کار اینترنتی چیست؟

بازاریابی ویروسی چیست؟

بازاریابی ویروسی چیست؟

اطلاعاتی پیرامون تقویم بازاریابی محتوا

اطلاعاتی پیرامون تقویم بازاریابی محتوا

قیف فروش چیست و چه اهمیتی دارد؟

قیف فروش چیست و چه اهمیتی دارد؟

معرفی برترین ابزارهای بازاریابی خبرنامه‌ای

معرفی برترین ابزارهای بازاریابی خبرنامه‌ای

 افزایش فالوردر شبکه‌های اجتماعی

افزایش فالوردر شبکه‌های اجتماعی

استراتژی فروشگاه‌های فیزیکی که باعث رونق فروشگاه‌های مجازی میشود

استراتژی فروشگاه‌های فیزیکی که باعث رونق فروشگاه‌های مجازی میشود