معرفی برترین ابزارهای بازاریابی خبرنامه‌ای

برای بازاریابی خبرنامه‌ای از جمله دریافت ایمیل کاربران، طراحی ایمیل خبرنامه، زمان‌بندی ارسال ،ابزارهای آنلاین متنوعی وجود دارند .

برترین ابزارهای بازاریابی:

۱- Mailchimp

انواع الگوهای آماده برای ساختن خبرنامه را ابزارهای آنلاین ارائه می‌دهند
 گزینه‌ی اول اکثر بازاریابان و صاحبان کسب‌وکار برای بازاریابی خبرنامه‌ای،میل‌چیمپ میباشد. این سرویس به صورت رایگان  ۱۲ هزار ایمیل در ماه و فهرست‌هایی تا ۲ هزار آدرس را  پشتیبانی می‌کند.الگوهای آماده‌ی متعددی برای طراحی ایمیل از طریق این سرویس به کاربران عرضه می شود.میل‌چیمپ با بسیاری از سرویس‌های آنلاین دیگر همچون ووکامرس، شاپیفای و مجنتو بسیار زیاد هماهنگ است.

۲- Mailjet

زمان‌بندی یکی از بخش‌های مهم در بازاریابی خبرنامه‌ای میباشد. اگر سرعت ابزار بازاریابی ایمیلی شما زیاد نباشد خسارت زیادی به کارایی آن وارد میشود. سرویس میل‌جت روزانه 200 ایمیل را با سرعت بالا ارسال می‌کند. همچنین این سرویس خدمات زیادی را به توسعه‌دهندگان ارائه می‌دهدتا وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خود را با آن هماهنگ کنند.

۳- Mailerlite

میلرلایت یکی از سرویس‌های بازاریابی خبرنامه‌ای است که در ایران طرفداران زیادی دارد.چون این سرویس قابلیت‌های فراوانی دارد صاحبان کسب‌وکارعلاقه زیادی به خرید سرویس‌های آن حتی از طریق واسطه‌ها دارند. خدمات اولیه‌ی میلرلایت رایگان میباشد و قابلیت برطرف کردن بسیاری از نیازهای کسب‌وکارهای کوچک را دارد. شما با میلرلایت به‌صورت کشیدن و رها کردن (Drag and drop) میتوانید طراحی ایمیل را انجام دهید.یکی دیگر از قابلیتهای این سرویس این است که میتوانید کدها و طراحی ایمیلها را شخصی سازی کنید. این سرویس ویرایشگر قوی متنی است و کاربران آماتور میتوانندربرای کمپین خود ایمیلهای زیبایی بدون نیاز به کد نویسی طراحی کنند.امکانات اتوماسیون و کمپین‌های میلرلایت نیز برای افرادی که نیاز به ارسال منظم و زمان‌بندی خبرنامه دارند‌بسیار مفید است.

در پایان به یاد داشته باشید طراحی ابزارها تنها برای آسان‌سازی کار شما میباشد و آماده‌سازی محتوا، برنامه‌ریزی دقیق و طراحی‌های اصیل برای برند، مهم‌تر از ابزاری است که برای این منظور استفاده می‌کنید.


۵۰
۱۳۹۷/۰۸/۰۶

پربازدید ترین پست های آموزش بازاریابی اینترنتی

استفاده از وب سایت های ویدئویی برای بهبود بازاریابی اینترنتی

استفاده از وب سایت های ویدئویی برای بهبود بازاریابی اینترنتی

اهمیت چهار معیار در ایمیل مارکتینگ

اهمیت چهار معیار در ایمیل مارکتینگ

چگونه می توان از وبسایت کسب درآمد داشت

چگونه می توان از وبسایت کسب درآمد داشت

هفت اشتباهی که در بازاریابی باید از آن اجتناب کرد

هفت اشتباهی که در بازاریابی باید از آن اجتناب کرد

بازاریابی خبرنامه ای چیست؟

بازاریابی خبرنامه ای چیست؟

کسب و کار اینترنتی چیست؟

کسب و کار اینترنتی چیست؟

بازاریابی ویروسی چیست؟

بازاریابی ویروسی چیست؟

اطلاعاتی پیرامون تقویم بازاریابی محتوا

اطلاعاتی پیرامون تقویم بازاریابی محتوا

قیف فروش چیست و چه اهمیتی دارد؟

قیف فروش چیست و چه اهمیتی دارد؟

پوش کمپین چیست؟

پوش کمپین چیست؟

 افزایش فالوردر شبکه‌های اجتماعی

افزایش فالوردر شبکه‌های اجتماعی

استراتژی فروشگاه‌های فیزیکی که باعث رونق فروشگاه‌های مجازی میشود

استراتژی فروشگاه‌های فیزیکی که باعث رونق فروشگاه‌های مجازی میشود