وبلاگ

    موارد مهم هنگام انتخاب رنگ  کمپین بازاریابی

موارد مهم هنگام انتخاب رنگ کمپین بازاریابی

یکی از عواملی که در موفقیت یا شکست کمپین بازاریابی تأثیر میگذارد رنگ میباشد انتخاب رنگ باید بر اساس نوع مخاطب، محتوا و فرهنگ مردم منطقه باشد.

  • ۱
  • ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
نقش طراحی در موفقیت کسب و کار

نقش طراحی در موفقیت کسب و کار

یکی از پایه های اصلی المانها در هر کسب و کاری طراحی میباشد که در موفقیت یا شکست در رسیدن به هدف نقشی اساسی دارد.

  • ۳
  • ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
چگونه میتوان سایت را در گوگل بالا آورد؟

چگونه میتوان سایت را در گوگل بالا آورد؟

نمیتوان تمام سایتها را در گوگل با یک راهکار واحد بالا آورد و نمی‌توان بدون توجه به شرایط سایت نسخه‌ای برای بهبود سئو آن پیچید.اگر زمان زیادی از فعالیت سایت شما میگذرد و اشخاصی مسئول تولید محتوای آن بوده اند اما رتبه سایت با انتظار شما همخوانی ندارد،امکان دارد سایت شما در همین شرایط قرار گرفته باشد.

  • ۹
  • ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
کسب و کار اینترنتی چیست؟

کسب و کار اینترنتی چیست؟

به هر نوع فعالیت تجاری که بصورت آنلاین و در بستر اینترنت انجام می گردد، کسب و کار اینترنتی یا همان تجارت الکترونیکی میگویند.

  • ۱۵
  • ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
بازاریابی ویروسی چیست؟

بازاریابی ویروسی چیست؟

امروزه ‌بازاریابی ویروسی گزینه‌ای ایده‌آل برای استراتژی تبلیغاتی استارتاپ‌ها و شرکت‌ نوپا میباشد چون مزایای زیادی همچون هزینه‌ی کم‌تر و تاثیر‌گذاری بیش‌تر را دارد.

  • ۱۶
  • ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
پوش کمپین چیست؟

پوش کمپین چیست؟

یکی از روشهای بازاریابی پوش کمپین میباشد که با هدف قرار دادن قشر وسیعی از مخاطبان سرعت رشد و توسعه‌ی کسب‌وکار چند برابرمیشود.

  • ۱۶
  • ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
اطلاعاتی پیرامون تقویم بازاریابی محتوا

اطلاعاتی پیرامون تقویم بازاریابی محتوا

به ابزاری که برای برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی به‌هنگام و بهینه‌ی استراتژی محتوا استفاده میشود،تقویم بازاریابی محتوا میگویند. استفاده از یک برنامه‌ی مبتنی بر تقویم برای محتوا، اطلاعات و دیدگاه‌های لازم در مورد نحوه‌ی قالب‌بندی محتوا را در یک بازه‌ی مشخص زمانی در اختیار شما قرار می‌دهد. از این تقویم می‌ت

  • ۱۵
  • ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
معرفی برترین ابزارهای بازاریابی خبرنامه‌ای

معرفی برترین ابزارهای بازاریابی خبرنامه‌ای

برای بازاریابی خبرنامه‌ای از جمله دریافت ایمیل کاربران، طراحی ایمیل خبرنامه، زمان‌بندی ارسال ،ابزارهای آنلاین متنوعی وجود دارند .

  • ۲۰
  • ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
راهکارهای کاربردی جذب مشترک خبرنامه

راهکارهای کاربردی جذب مشترک خبرنامه

قدم اصلی در جذب هرچه بیشتر مخاطب خبرنامه،ارائه‌ی ارزش میباشد. البته انواع ارزش را می‌توان با انواع روش‌ها به کاربران عرضه کرد که در ادامه با تعدادی از آن‌ها آشنا می‌شویم.

  • ۱۷
  • ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
بازاریابی خبرنامه ای چیست؟

بازاریابی خبرنامه ای چیست؟

یک روش موثر که باعث جذب کاربران جدید درکسب و کار میشود و آنها را به مشتری تبدیل میکند بازاریابی با استفاده از خبر نامه میباشد.

  • ۳۱
  • ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
هفت اشتباهی که در بازاریابی باید از آن اجتناب کرد

هفت اشتباهی که در بازاریابی باید از آن اجتناب کرد

به سادگی میتوان در بازاریابی از بسیاری از اشتباهات دوری کرد .اگر از اشتباهات کوچک در بازاریابی اجتناب کنیم در وقت وهزینه های بازاریابی صرفه جویی میشود

  • ۴۰
  • ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
قیف فروش چیست و چه اهمیتی دارد؟

قیف فروش چیست و چه اهمیتی دارد؟

قیف فروش مسیر ایده آلی را که شما دوست دارید کاربران سایت برای تبدیل شدن به خریدار طی کنند را نشان میدهد.

  • ۲۴
  • ۱۳۹۷/۰۷/۲۴